Ha a szervezet segítségért kiált

Egy multinacionális vállalatnál sosem könnyű dolgozni. Bekerülni is sokszor igen nehéz, megtartani a helyet is küzdelmes feladat, de jól csinálni amit az ember csinál a legnagyobb kihívás talán. Én már közel öt éve dolgozok egy ilyen nagy vállalat marketing részlegén mint vezető, és azt kell mondjam, hogy bár persze mindig sokan irigykednek a pozíciómra és annak minden előnyéra, az anyagi juttatásokra, a céges autóra, telefonra, posztra, ám amikor álmatlan éjszakákat töltök el azzal gondolkodva, hogy hogyan tudnám megoldani egy-egy projekt eredményét, vagy mondjuk hogyan tudnám megoldani a munkavállalóm valamelyik problémáját, ami kilátástalan helyzetbe sodorta, vagy épp a hatékonyság növekedésén fáradozok, akkor persze senki sem szeretné átvenni a helyemet. Amit mondjuk meg is értek őszintén szólva. Nem panaszkodom, mert nagyon szeretem a munkámat, és szeretem a kollégáimat is, de bizony évekbe telt, még kialakítottam magam köré egy olyan külső szakértői csapatot, akik a megfelelő területen nem csak gyors, de professzionális segítséget tudnak nyújtani nekem.

Akik azonban eddig a legtöbb segítséget adták ahhoz, hogy a csapatom jó csapat lehessen, jó eredményekkel, én pedig ezáltal természetesen jó vezető, vállalati sikerekkel a kogwheel csapata. Ez a kis csapat a coaching, kommunikáció, asszertív tréning és még sorolhatnám mennyi területen jártas, és már számtalan foglalkozást a csapatommal is végig csináltak. Persze a vállalatvezetés kezdetben nem nézte jó szemmel, hogy együtt kívánok dolgozni velük, később azonban, mikor látszódtak már a közös munka eredményei, nem csak szervezeti, hanem vállalati eredmény szintjén is, beleegyeztek abba, hogy hosszú távú, szoros kapcsolatot ápoljak a Kogwheel munkatársaival és csapatával. Bárkinek csak ajánlani tudom őket, hiszen öröm a velük való közös munka, nem pedig csupán eredményes.